Ще на початку формування граматичної сторони мовлення діти припускаються помилок. Особливо це стосується дітей, які мають певні мовленнєві порушення. Ви часто можете почути від них неправильне узгодження слів «моя морозиво», «мій ліжко». Щоб запобігти таким недолікам, пограйте з дитиною в гру. Запропонуйте виконати завдання, де дитина має замінити назву картинки словом ВІН, ВОНА, ВОНО або ВОНИ. Це доцільно робити підбираючи ознаки до кожного предмета. Таким чином ви не лише вправляйте дитину в правильно му узгодженні слів, а ще й збагачуєте словниковий запас дитини. Наприклад, це банан. Який він? Він смачний, він жовтий, він довгий. Це сонечко, яке воно? Воно жовте, воно яскраве, воно кругле. Потім запропонуйте підібрати назви картинок, про які можемо сказати МОЯ, МІЙ, МОЖ, МОЇ: моя чашка, моя ромашка, мій банан, мій метелик, мої кеди, мої джинси, моє сонечко, моє морозиво.
 
Підписуйтесь на ютуб канал Логопед#Дія та допомагайте дитині розвиватися у грі
 
Поширити