Перейти до вмісту
  • Вхід / Реєстрація
Український логопедичний сайт
  • Про нас
  • Батькам
    • Чому необхідно вчасно звернутися до фахівця?
    • Скарбничка порад для батьків
    • Вікові особливості мовленнєвого розвитку дитини
    • Словник логопедичних термінів
    • Логопедичні ігри та вправи
    • Перевірте рівень мовленнєвого розвитку Вашої дитини зараз!
    • Експрес-поради логопеда
    • Здоров’я родини
  • Логопедам
    • Принципи корекційної роботи по вихованню звукової культури мовлення у дітей молодшої групи з ЗНМ
    • Мовна картка для обстеження дітей з ЗНМ
    • Розвиток слухового сприймання у дітей дошкільного віку
    • Класифікація голосних звуків
    • Артикуляція голосних звуків
    • Класифікація приголосних звуків
    • Артикуляція приголосних звуків
  • Логопедичний довідник
    • Дислалія
    • Дизартрія
    • Ринолалія
    • Алалія
    • Загальне недорозвинення мовлення
    • Фонетико-фонематичне недорозвинення мовленнння
    • Дисграфія
    • Дислексія
  • Порушення звуковимови
    • Звуки р, р’
    • Звуки л, л’
    • Звуки ш, ж, ч
    • Звуки с, з, ц
  • Дидактичні ігриДидактичні ігри
    • Складова будова словаСкладова будова слова
    • НейровправиНейровправи
    • ГраматикаГраматика
    • ГрамотаГрамота
    • Зв’язне мовленняЗв’язне мовлення
    • ЗвуковимоваЗвуковимова
    • Розвиток психічних процесівРозвиток психічних процесів
    • Орієнтування у просторіОрієнтування у просторі
    • МатематикаМатематика
  • Відео
  • Контакти
Український логопедичний сайт
  • Про нас
  • Батькам
    • Чому необхідно вчасно звернутися до фахівця?
    • Скарбничка порад для батьків
    • Вікові особливості мовленнєвого розвитку дитини
    • Словник логопедичних термінів
    • Логопедичні ігри та вправи
    • Перевірте рівень мовленнєвого розвитку Вашої дитини зараз!
    • Експрес-поради логопеда
    • Здоров’я родини
  • Логопедам
    • Принципи корекційної роботи по вихованню звукової культури мовлення у дітей молодшої групи з ЗНМ
    • Мовна картка для обстеження дітей з ЗНМ
    • Розвиток слухового сприймання у дітей дошкільного віку
    • Класифікація голосних звуків
    • Артикуляція голосних звуків
    • Класифікація приголосних звуків
    • Артикуляція приголосних звуків
  • Логопедичний довідник
    • Дислалія
    • Дизартрія
    • Ринолалія
    • Алалія
    • Загальне недорозвинення мовлення
    • Фонетико-фонематичне недорозвинення мовленнння
    • Дисграфія
    • Дислексія
  • Порушення звуковимови
    • Звуки р, р’
    • Звуки л, л’
    • Звуки ш, ж, ч
    • Звуки с, з, ц
  • Дидактичні ігриДидактичні ігри
    • Складова будова словаСкладова будова слова
    • НейровправиНейровправи
    • ГраматикаГраматика
    • ГрамотаГрамота
    • Зв’язне мовленняЗв’язне мовлення
    • ЗвуковимоваЗвуковимова
    • Розвиток психічних процесівРозвиток психічних процесів
    • Орієнтування у просторіОрієнтування у просторі
    • МатематикаМатематика
  • Відео
  • Контакти
  • Вхід / Реєстрація
  • Про нас
  • Батькам
    • Чому необхідно вчасно звернутися до фахівця?
    • Скарбничка порад для батьків
    • Вікові особливості мовленнєвого розвитку дитини
    • Словник логопедичних термінів
    • Логопедичні ігри та вправи
    • Перевірте рівень мовленнєвого розвитку Вашої дитини зараз!
    • Експрес-поради логопеда
    • Здоров’я родини
  • Логопедам
    • Принципи корекційної роботи по вихованню звукової культури мовлення у дітей молодшої групи з ЗНМ
    • Мовна картка для обстеження дітей з ЗНМ
    • Розвиток слухового сприймання у дітей дошкільного віку
    • Класифікація голосних звуків
    • Артикуляція голосних звуків
    • Класифікація приголосних звуків
    • Артикуляція приголосних звуків
  • Логопедичний довідник
    • Дислалія
    • Дизартрія
    • Ринолалія
    • Алалія
    • Загальне недорозвинення мовлення
    • Фонетико-фонематичне недорозвинення мовленнння
    • Дисграфія
    • Дислексія
  • Порушення звуковимови
    • Звуки р, р’
    • Звуки л, л’
    • Звуки ш, ж, ч
    • Звуки с, з, ц
  • Дидактичні ігриДидактичні ігри
    • Складова будова словаСкладова будова слова
    • НейровправиНейровправи
    • ГраматикаГраматика
    • ГрамотаГрамота
    • Зв’язне мовленняЗв’язне мовлення
    • ЗвуковимоваЗвуковимова
    • Розвиток психічних процесівРозвиток психічних процесів
    • Орієнтування у просторіОрієнтування у просторі
    • МатематикаМатематика
  • Відео
  • Контакти

Відео

  • Головна
  • Відео

Логопед#Дія

Вітаємо на каналі Логопед#Дія!
Тут ви знайдете багато цікавих та корисних ігор для розвитку мовлення дітей.
Яскравий герой Балакуша зацікавить дитину під час занять та невимушено допоможе удосконалити різні сторони мовлення.
Логопедичні поспівки розвинуть фонематичний слух та стануть у нагоді під час автоматизації звуків.
Пальчикова гімнастика допоможе розвинути дрібну моторику та урізноманітнить заняття з дитиною.
Логопедичні відеовіршики та скоромовки удосконалять чіткість дикції та покращать звуковимову ваших дітей.
Ігри, що спрямовані на розвиток мислення, уваги та пам'яті, нейровправи та математичні завдання - все це створено з любов'ю до дітей і бажанням допомогти батькам та педагогам в роботі над всебічним розвитком наших найкращих малюків!

Логопед#Дія
YouTube Video VVVlRUMtMlJLV2xxWlZhQkpoOXZDZlV3LnVlenVMQ2hBYl9V Починаємо новий навчальний рік разом! Зустрічайте нову серію навчальних відео «Вчимо букви з Балакушею»! Щотижня нова буква. Сьогодні це буква Е. Під час перегляду дитина ознайомиться з буквою Е, буде повторювати слова зі звуком [е] та грати в гру на розвиток фонематичного слуху «Знайди зайве слово». 
Використання мультимедійних матеріалів під час  навчання грамоти допоможе педагогам та батькам розширити і урізноманітнити матеріал, який підлягає засвоєнню, зацікавити дітей, утримати їх увагу, знизити навантаження  під час навчання. 
Навчаємо граючи🤗
Автор Олена Юрчук.
Починаємо новий навчальний рік разом! Зустрічайте нову серію навчальних відео «Вчимо букви з Балакушею»! Щотижня нова буква. Сьогодні це буква Е. Під час перегляду дитина ознайомиться з буквою Е, буде повторювати слова зі звуком [е] та грати в гру на розвиток фонематичного слуху «Знайди зайве слово». 
Використання мультимедійних матеріалів під час  навчання грамоти допоможе педагогам та батькам розширити і урізноманітнити матеріал, який підлягає засвоєнню, зацікавити дітей, утримати їх увагу, знизити навантаження  під час навчання. 
Навчаємо граючи🤗
Автор Олена Юрчук.
Починаємо новий навчальний рік разом! Зустрічайте нову серію навчальних відео «Вчимо букви з Балакушею»! Щотижня нова буква. Сьогодні це буква И. Під час перегляду дитина ознайомиться з буквою И, буде повторювати слова зі звуком [и] та грати в гру на розвиток фонематичного слуху «Знайди зайве слово». 
Використання мультимедійних матеріалів під час  навчання грамоти допоможе педагогам та батькам розширити і урізноманітнити матеріал, який підлягає засвоєнню, зацікавити дітей, утримати їх увагу, знизити навантаження  під час навчання. 
Навчаємо граючи🤗
Автор Олена Юрчук.
Починаємо новий навчальний рік разом! Зустрічайте нову серію навчальних відео «Вчимо букви з Балакушею»! Щотижня нова буква. Сьогодні це буква І. Під час перегляду дитина ознайомиться з буквою І, буде повторювати слова зі звуком [і] та грати в гру на розвиток фонематичного слуху «Знайди зайве слово». 
Використання мультимедійних матеріалів під час  навчання грамоти допоможе педагогам та батькам розширити і урізноманітнити матеріал, який підлягає засвоєнню, зацікавити дітей, утримати їх увагу, знизити навантаження  під час навчання. 
Навчаємо граючи🤗
Автор Олена Юрчук.
Починаємо новий навчальний рік разом! Зустрічайте нову серію навчальних відео «Вчимо букви з Балакушею»! Щотижня нова буква. Сьогодні це буква О. Під час перегляду дитина ознайомиться з буквою О, буде повторювати слова зі звуком [о] та грати в гру на розвиток фонематичного слуху «Знайди зайве слово». В кінці відео батьки ознайомляться з порадами для успішного засвоєння та запам’ятовування букви О. 
Навчаємось граючи🤗
Автор Олена Юрчук.
Починаємо новий навчальний рік разом! Зустрічайте нову серію навчальних відео «Вчимо букви з Балакушею»! Щотижня нова буква. Сьогодні це буква У. Під час перегляду дитина ознайомиться з буквою У, буде повторювати слова зі звуком [у] та грати в гру на розвиток фонематичного слуху «Знайди зайве слово». В кінці відео батьки ознайомляться з порадами для успішного засвоєння та запам’ятовування букви У. 
Навчаємось граючи🤗
Автор Олена Юрчук.
Починаємо новий навчальний рік разом! Зустрічайте нову серію навчальних відео «Вчимо букви з Балакушею»! Щотижня нова буква. Сьогодні це буква А. Під час перегляду дитина ознайомиться з буквою А, буде повторювати слова зі звуком [а] та грати в гру на розвиток фонематичного слуху «Знайди зайве слово». В кінці відео батьки ознайомляться з порадами для успішного засвоєння та запам’ятовування букви А. 
Навчаємось граючи🤗
Автор Олена Юрчук.
✅Дидактична гра «Що заховала Злата?»  допоможе дитині в ігровій формі автоматизувати звук [з] на початку слова та ввести його в речення. Крім того вона розвиває фонематичний слух, слухову та зорову увагу, пам’ять. Також в процесі гри дитина вчитиметься складати речення та вправлятиметься у використанні знахідного відмінку іменників. Ця гра стане в нагоді на етапі, коли дитина вже навчилась вимовляти звук [з] ізольовано та в складах. Не забувайте слідкувати за вимовою звука [з] та вчасно виправляти дитину, якщо вона помилилась. Граючи навчаємось! 
Автор Олена Юрчук
https://logopedia.com.ua/holovna/

Флавовір – лікування і профілактика ГРВІ та грипу. 
- Застосовують від народження  
- Дозволений з 1-го дня життя 
- Нормалізує роботу імунної системи 
Детальніше - https://flavovir.ua
Дуже часто дітям дошкільного віку складно опанувати таке поняття, як мʼякість приголосних звуків. Дане відео в ігровій формі дасть  дітям практичне уявлення про м’які та тверді приголосні звуки, ознайомить з умовним позначенням м’якого приголосного звука.
Навчаємось граючи🤗
Автор Олена Юрчук
https://logopedia.com.ua/holovna/

Флавовір – лікування і профілактика ГРВІ та грипу. 
- Застосовують від народження  
- Дозволений з 1-го дня життя 
- Нормалізує роботу імунної системи 
Детальніше - https://flavovir.ua
Слухай, повторюй, вивчай - гарно й чітко вимовляй!
Заучування  віршів розвиває пам’ять увагу, збагачує словниковий запас дитини. А прослуховування  вірша з опорою на малюнки захоплює дітей, дозволяє значно швидше запам’ятати текст та перетворює заняття в гру. Використовуйте це відео на заняттях під час автоматизації звука [л] та диференціації звуків [л]-[л'].
https://logopedia.com.ua/holovna/

Флавовір – лікування і профілактика ГРВІ та грипу. 
- Застосовують від народження  
- Дозволений з 1-го дня життя 
- Нормалізує роботу імунної системи 
Детальніше - https://flavovir.ua
Для успішного навчання в школі, оволодінням процесами читання та письма, необхідно ще в дошкільному віці допомогти дитині навчитися виконувати звуковий аналіз слів.  Знайомство зі звуковим аналізом слів доцільно починати тоді, коли в дитини вже є певна база знань, а саме, коли вона вже ознайомлена зі звуками. Дитина має зрозуміти, що слово складається з окремих звуків, і так само  з окремих звуків можна скласти слово. Але, щоб допомогти дитині легко засвоїти звуковий склад слова, спочатку необхідно ознайомитися з певними етапами роботи.

1. Спочатку звук, потім буква. Починати знайомити дітей з буквами треба після того, як дитина ознайомиться зі звуком, що позначається цією буквою. 
2. Буква - це графічне зображення звука. Не плутайте поняття «звук» і «буква». Звук – це те, що ми чуємо і вимовляємо. Буква – це те, що ми бачимо та пишемо.
3. Звуки поділяються на голосні (наголошені/ненаголошені) та приголосні (дзвінкі/глухі, тверді/мʼякі) . 
 4. Вивчаючи з дошкільниками звуки, не використовуйте алфавітну назву букви «бе», «ем», «ша», а промовляйте саме звук: [б], [м], [ш]. 
5. Починайте з найпростішого, навчіть дитину виділяти звуки у слові у певній послідовності:
 - на початку слова (перший звук);
 - в кінці слова (останній звук);
 - в середині слова (звук займає будь-яку позицію, крім першої та останньої); 
 - повний звуковий аналіз (визначення порядку й кількості звуків у слові, кількість складів та наголошений звук). 
Цікаво та з користю проводьте час з дітьми, навчаємо граючись!
Автор Олена Юрчук.
https://logopedia.com.ua/holovna/

Флавовір – лікування і профілактика ГРВІ та грипу. 
- Застосовують від народження  
- Дозволений з 1-го дня життя 
- Нормалізує роботу імунної системи 
Детальніше - https://flavovir.ua
Слухай, повторюй, вивчай - гарно й чітко вимовляй!
Скоромовка про кошенят та мишенят обов'язково сподобається дітям:)
Заучування  віршів розвиває пам’ять увагу, збагачує словниковий запас дитини. А прослуховування  вірша з опорою на малюнки захоплює дітей, дозволяє значно швидше запам’ятати текст та перетворює заняття в гру. Використовуйте це відео на заняттях під час автоматизації звука [ш] та диференціації звуків [ш]-[с].
https://logopedia.com.ua/holovna/

Флавовір – лікування і профілактика ГРВІ та грипу. 
- Застосовують від народження  
- Дозволений з 1-го дня життя 
- Нормалізує роботу імунної системи 
Детальніше - https://flavovir.ua
Слухай, повторюй, вивчай - гарно й чітко вимовляй! Відеовірш "Мишка". Заучування  віршів розвиває пам’ять увагу, збагачує словниковий запас дитини. А прослуховування  вірша з опорою на малюнки захоплює дітей, дозволяє значно швидше запам’ятати текст та перетворює заняття в гру. Використовуйте це відео на заняттях під час автоматизації звука [ш].

https://logopedia.com.ua/holovna/

Флавовір – лікування і профілактика ГРВІ та грипу. 
- Застосовують від народження  
- Дозволений з 1-го дня життя 
- Нормалізує роботу імунної системи 
Детальніше - https://flavovir.ua
✅Використання нейровправ на логопедичних заняттях є важливим елементом корекційної роботи.
👉Нейровправи спрямовані на:
✔️розвиток міжпівкульної взаємодії;
✔️синхронізацію роботи обох півкуль головного мозку;
✔️розвиток координації рухів;
✔️розвиток моторного планування;
✔️активізацію розумової діяльності;
✔️розвиток дрібної та загальної моторики;
✔️зниження втомлюваності і поліпшення працездатності;
✔️розвиток уваги, пам’яті, 
✔️зняття стресу, напруження.

https://logopedia.com.ua/holovna/

Флавовір – лікування і профілактика ГРВІ та грипу. 
- Застосовують від народження  
- Дозволений з 1-го дня життя 
- Нормалізує роботу імунної системи 
Детальніше - https://flavovir.ua
Дидактична гра "Знайди тінь" розвиває зорову увагу, мислення, спостережливість. Під час гри дитина закріплює знання про візуальне зображення предметів та вчиться помічати відмінності між силуетами предметів.
Більше цікавих завдань шукайте тут: https://logopedia.com.ua/holovna/

Флавовір – лікування і профілактика ГРВІ та грипу. 
- Застосовують від народження  
- Дозволений з 1-го дня життя 
- Нормалізує роботу імунної системи 
Детальніше - https://flavovir.ua
✅ «Звук та буква Р» продовжує серію розвиваючих відео «Вчимося з Балакушею»  з підготовки до школи та навчання грамоти. 
Після того як дитина засвоїла голосні звуки, починаємо знайомство з приголосними. Дитина вже знає, що людина вимовляє різні звуки за допомогою голосу, язика, губок та зубок. Але тепер слід пояснити дитині, що при вимові звуків різні органи артикуляції (язик, губи, зуби) створюють певні перешкоди (губки стискаються - при вимові звуків [п], [м], [б],  язик торкається зубів - при вимові  [т], [д], [н] тощо, таким чином ми вимовляємо приголосні звуки. Через ті перешкоди, що трапляються під час вимови приголосних, на відміну від голосних, ми не можемо їх проспівати. Починати знайомство з приголосними звуками слід з приголосних раннього онтогенезу - [м], [п], [б]. Вимовляйте звуки коротко та чітко, звертайте увагу дитини на артикуляцію, пропонуйте дивитися в дзеркало при вимові звуків, щоб дитина не лише відчула, а ще й побачила, яким чином відбувається вимова того чи іншого звука. Тепер під час порівняння вимови голосних та приголосних, дитина відчує різницю та в неї починає формуватися поняття про приголосні звуки української мови. Також не забувайте, що спочатку слід дати дитині поняття про звук, а вже потім про букву. Дитина має засвоїти, що звук - це те, що ми вимовляємо та чуємо, а буква - це позначення звука, те що ми бачимо і пишемо. Зверніть увагу також на те, що дітям дошкільного віку доцільніше називати букву , як звук - [п], а не «пе», [м], а не «ем». Нагадую, що заняття з ознайомлення дітей зі звуками та буквами мають бути послідовними та систематичними. 
Навчаємось граючись🌸
Автор Олена Юрчук.

https://logopedia.com.ua/holovna/

Флавовір – лікування і профілактика ГРВІ та грипу. 
- Застосовують від народження  
- Дозволений з 1-го дня життя 
- Нормалізує роботу імунної системи 
Детальніше - https://flavovir.ua
✅ «Звук та буква Л» продовжує серію розвиваючих відео «Вчимося з Балакушею»  з підготовки до школи та навчання грамоти. 
Після того як дитина засвоїла голосні звуки, починаємо знайомство з приголосними. Дитина вже знає, що людина вимовляє різні звуки за допомогою голосу, язика, губок та зубок. Але тепер слід пояснити дитині, що при вимові звуків різні органи артикуляції (язик, губи, зуби) створюють певні перешкоди (губки стискаються - при вимові звуків [п], [м], [б],  язик торкається зубів - при вимові  [т], [д], [н] тощо, таким чином ми вимовляємо приголосні звуки. Через ті перешкоди, що трапляються під час вимови приголосних, на відміну від голосних, ми не можемо їх проспівати. Починати знайомство з приголосними звуками слід з приголосних раннього онтогенезу - [м], [п], [б]. Вимовляйте звуки коротко та чітко, звертайте увагу дитини на артикуляцію, пропонуйте дивитися в дзеркало при вимові звуків, щоб дитина не лише відчула, а ще й побачила, яким чином відбувається вимова того чи іншого звука. Тепер під час порівняння вимови голосних та приголосних, дитина відчує різницю та в неї починає формуватися поняття про приголосні звуки української мови. Також не забувайте, що спочатку слід дати дитині поняття про звук, а вже потім про букву. Дитина має засвоїти, що звук - це те, що ми вимовляємо та чуємо, а буква - це позначення звука, те що ми бачимо і пишемо. Зверніть увагу також на те, що дітям дошкільного віку доцільніше називати букву , як звук - [п], а не «пе», [м], а не «ем». Нагадую, що заняття з ознайомлення дітей зі звуками та буквами мають бути послідовними та систематичними. 
Навчаємось граючись🌸
Автор Олена Юрчук.
https://logopedia.com.ua/holovna/
✅ «Звукосполучення [шч] та буква Щ» продовжує серію розвиваючих відео «Вчимося з Балакушею»  з підготовки до школи та навчання грамоти. 
Після того як дитина засвоїла голосні звуки, починаємо знайомство з приголосними. Дитина вже знає, що людина вимовляє різні звуки за допомогою голосу, язика, губок та зубок. Але тепер слід пояснити дитині, що при вимові звуків різні органи артикуляції (язик, губи, зуби) створюють певні перешкоди (губки стискаються - при вимові звуків [п], [м], [б],  язик торкається зубів - при вимові  [т], [д], [н] тощо, таким чином ми вимовляємо приголосні звуки. Через ті перешкоди, що трапляються під час вимови приголосних, на відміну від голосних, ми не можемо їх проспівати. Починати знайомство з приголосними звуками слід з приголосних раннього онтогенезу - [м], [п], [б]. Вимовляйте звуки коротко та чітко, звертайте увагу дитини на артикуляцію, пропонуйте дивитися в дзеркало при вимові звуків, щоб дитина не лише відчула, а ще й побачила, яким чином відбувається вимова того чи іншого звука. Тепер під час порівняння вимови голосних та приголосних, дитина відчує різницю та в неї починає формуватися поняття про приголосні звуки української мови. Також не забувайте, що спочатку слід дати дитині поняття про звук, а вже потім про букву. Дитина має засвоїти, що звук - це те, що ми вимовляємо та чуємо, а буква - це позначення звука, те що ми бачимо і пишемо. Зверніть увагу також на те, що дітям дошкільного віку доцільніше називати букву , як звук - [п], а не «пе», [м], а не «ем». Нагадую, що заняття з ознайомлення дітей зі звуками та буквами мають бути послідовними та систематичними. 
Навчаємось граючись🌸
Автор Олена Юрчук.
https://logopedia.com.ua/holovna/
✅ «Звук та буква Ч» продовжує серію розвиваючих відео «Вчимося з Балакушею»  з підготовки до школи та навчання грамоти. 
Після того як дитина засвоїла голосні звуки, починаємо знайомство з приголосними. Дитина вже знає, що людина вимовляє різні звуки за допомогою голосу, язика, губок та зубок. Але тепер слід пояснити дитині, що при вимові звуків різні органи артикуляції (язик, губи, зуби) створюють певні перешкоди (губки стискаються - при вимові звуків [п], [м], [б],  язик торкається зубів - при вимові  [т], [д], [н] тощо, таким чином ми вимовляємо приголосні звуки. Через ті перешкоди, що трапляються під час вимови приголосних, на відміну від голосних, ми не можемо їх проспівати. Починати знайомство з приголосними звуками слід з приголосних раннього онтогенезу - [м], [п], [б]. Вимовляйте звуки коротко та чітко, звертайте увагу дитини на артикуляцію, пропонуйте дивитися в дзеркало при вимові звуків, щоб дитина не лише відчула, а ще й побачила, яким чином відбувається вимова того чи іншого звука. Тепер під час порівняння вимови голосних та приголосних, дитина відчує різницю та в неї починає формуватися поняття про приголосні звуки української мови. Також не забувайте, що спочатку слід дати дитині поняття про звук, а вже потім про букву. Дитина має засвоїти, що звук - це те, що ми вимовляємо та чуємо, а буква - це позначення звука, те що ми бачимо і пишемо. Зверніть увагу також на те, що дітям дошкільного віку доцільніше називати букву , як звук - [п], а не «пе», [м], а не «ем». Нагадую, що заняття з ознайомлення дітей зі звуками та буквами мають бути послідовними та систематичними. 
Навчаємось граючись🌸
Автор Олена Юрчук.
https://logopedia.com.ua/holovna/
✅ «Звук та буква Ж» продовжує серію розвиваючих відео «Вчимося з Балакушею»  з підготовки до школи та навчання грамоти. 
Після того як дитина засвоїла голосні звуки, починаємо знайомство з приголосними. Дитина вже знає, що людина вимовляє різні звуки за допомогою голосу, язика, губок та зубок. Але тепер слід пояснити дитині, що при вимові звуків різні органи артикуляції (язик, губи, зуби) створюють певні перешкоди (губки стискаються - при вимові звуків [п], [м], [б],  язик торкається зубів - при вимові  [т], [д], [н] тощо, таким чином ми вимовляємо приголосні звуки. Через ті перешкоди, що трапляються під час вимови приголосних, на відміну від голосних, ми не можемо їх проспівати. Починати знайомство з приголосними звуками слід з приголосних раннього онтогенезу - [м], [п], [б]. Вимовляйте звуки коротко та чітко, звертайте увагу дитини на артикуляцію, пропонуйте дивитися в дзеркало при вимові звуків, щоб дитина не лише відчула, а ще й побачила, яким чином відбувається вимова того чи іншого звука. Тепер під час порівняння вимови голосних та приголосних, дитина відчує різницю та в неї починає формуватися поняття про приголосні звуки української мови. Також не забувайте, що спочатку слід дати дитині поняття про звук, а вже потім про букву. Дитина має засвоїти, що звук - це те, що ми вимовляємо та чуємо, а буква - це позначення звука, те що ми бачимо і пишемо. Зверніть увагу також на те, що дітям дошкільного віку доцільніше називати букву , як звук - [п], а не «пе», [м], а не «ем». Нагадую, що заняття з ознайомлення дітей зі звуками та буквами мають бути послідовними та систематичними. 
Навчаємось граючись🌸
Автор Олена Юрчук.
https://logopedia.com.ua/holovna/
✅ «Звук та буква Ш» продовжує серію розвиваючих відео «Вчимося з Балакушею»  з підготовки до школи та навчання грамоти. 
Після того як дитина засвоїла голосні звуки, починаємо знайомство з приголосними. Дитина вже знає, що людина вимовляє різні звуки за допомогою голосу, язика, губок та зубок. Але тепер слід пояснити дитині, що при вимові звуків різні органи артикуляції (язик, губи, зуби) створюють певні перешкоди (губки стискаються - при вимові звуків [п], [м], [б],  язик торкається зубів - при вимові  [т], [д], [н] тощо, таким чином ми вимовляємо приголосні звуки. Через ті перешкоди, що трапляються під час вимови приголосних, на відміну від голосних, ми не можемо їх проспівати. Починати знайомство з приголосними звуками слід з приголосних раннього онтогенезу - [м], [п], [б]. Вимовляйте звуки коротко та чітко, звертайте увагу дитини на артикуляцію, пропонуйте дивитися в дзеркало при вимові звуків, щоб дитина не лише відчула, а ще й побачила, яким чином відбувається вимова того чи іншого звука. Тепер під час порівняння вимови голосних та приголосних, дитина відчує різницю та в неї починає формуватися поняття про приголосні звуки української мови. Також не забувайте, що спочатку слід дати дитині поняття про звук, а вже потім про букву. Дитина має засвоїти, що звук - це те, що ми вимовляємо та чуємо, а буква - це позначення звука, те що ми бачимо і пишемо. Зверніть увагу також на те, що дітям дошкільного віку доцільніше називати букву , як звук - [п], а не «пе», [м], а не «ем». Нагадую, що заняття з ознайомлення дітей зі звуками та буквами мають бути послідовними та систематичними. 
Навчаємось граючись🌸
Автор Олена Юрчук.

https://logopedia.com.ua/holovna/

Флавовір – лікування і профілактика ГРВІ та грипу. 
- Застосовують від народження  
- Дозволений з 1-го дня життя 
- Нормалізує роботу імунної системи 
Детальніше - https://flavovir.ua
✅ «Звук та буква Ц» продовжує серію розвиваючих відео «Вчимося з Балакушею»  з підготовки до школи та навчання грамоти. 
Після того як дитина засвоїла голосні звуки, починаємо знайомство з приголосними. Дитина вже знає, що людина вимовляє різні звуки за допомогою голосу, язика, губок та зубок. Але тепер слід пояснити дитині, що при вимові звуків різні органи артикуляції (язик, губи, зуби) створюють певні перешкоди (губки стискаються - при вимові звуків [п], [м], [б],  язик торкається зубів - при вимові  [т], [д], [н] тощо, таким чином ми вимовляємо приголосні звуки. Через ті перешкоди, що трапляються під час вимови приголосних, на відміну від голосних, ми не можемо їх проспівати. Починати знайомство з приголосними звуками слід з приголосних раннього онтогенезу - [м], [п], [б]. Вимовляйте звуки коротко та чітко, звертайте увагу дитини на артикуляцію, пропонуйте дивитися в дзеркало при вимові звуків, щоб дитина не лише відчула, а ще й побачила, яким чином відбувається вимова того чи іншого звука. Тепер під час порівняння вимови голосних та приголосних, дитина відчує різницю та в неї починає формуватися поняття про приголосні звуки української мови. Також не забувайте, що спочатку слід дати дитині поняття про звук, а вже потім про букву. Дитина має засвоїти, що звук - це те, що ми вимовляємо та чуємо, а буква - це позначення звука, те що ми бачимо і пишемо. Зверніть увагу також на те, що дітям дошкільного віку доцільніше називати букву , як звук - [п], а не «пе», [м], а не «ем». Нагадую, що заняття з ознайомлення дітей зі звуками та буквами мають бути послідовними та систематичними. 
Навчаємось граючись🌸
Автор Олена Юрчук.
https://logopedia.com.ua/holovna/
Флавовір – лікування і профілактика ГРВІ та грипу. 
- Застосовують від народження  
- Дозволений з 1-го дня життя 
- Нормалізує роботу імунної системи 
Детальніше - https://flavovir.ua
Більше відео Підпісатися

  • Русский

Категорії

МЕНЮ

  • Головна
  • Батькам
  • Логопедам
  • Логопедичний довідник
  • Порушення звуковимови
  • Відео
  • Контакти

НЕДАВНІ ЗАПИСИ

  • Першіння, кашель, біль: як вибрати спрей для горла
  • Розвиток уваги, логічного мислення, зорового сприйняття
  • Розвиток мислення та уваги
  • Як лікувати нежить та який спрей обрати?
  • Допоможіть дитині заговорити
  • Гра “Спочатку – Потім”
  • facebook
  • youtube

Український логопедичний сайт © 2007-2025

Тема Orchid Store від Themebeez