🙋‍♀️🙆‍♂️🙋Майже всі спеціалісти розуміють важливість розвитку моторики дитини.
 
🙅‍♂️Але декому (а особливо батькам) здається, що все це природні процеси, які мають відбуватись, просто тому, що мають.
 
🧏‍♀️Тому знову і знову буду наголошувати на тому, як важливо розуміти, як це відбувається, для того, щоб нічого не упустити.
 
🧑‍🏫Знову настає період вступу дітей до школи. І знову буде багато випадків, які викликатимуть здивування батьків, що діти не проходять тести готовності до школи, через те, що не вміють володіти руками, щоб тримати довгий час ручку, пензлик, щоб зосереджувати роботу рук на довгій тонкій роботі.
 
☝️А стан психомоторного розвитку дитини визначається за такими показниками:
👉кінестетичний праксис (виконання за зоровим зразком, виконання за тактильним відчуттям, перенесення поз);
👉просторовий праксис (орієнтуванні в тілі та в розміщенні щодо нього);
👉динамічний праксис (зміна трьох положень кисті, виконання графічної проби, реципрокна координація).
 
🧏ПРАКСИС – здатність виконувати ряд рухів у певній послідовності, що приводить до досягнення певної мети. Це координована дія, яка супроводжується розгорнутим контролем.
🧍‍♀️Праксис – це складна координація рухів, необхідна для виконання різних маніпулятивних завдань.
🧒У дітей розвиток праксису має величезне значення, оскільки ця навичка не тільки покращує моторику, а й сприяє розвитку ментальних процесів, включаючи міжпівкульну взаємодію.
 
🧠Праксис має єдиний механізм. І якщо він порушується, то порушуються усі види моторики:
🚶загальна,
🤝кистьова,
✌️пальцева,
👅артикуляційна!
 
💯Організація будь-якого руху – це доволі складний процес!
👀Поспостерігайте за своєю дитиною.
👄Зверніться зайвий раз до спеціаліста.
‼️Щоб в школі у дитини було менше складностей.
 
 
Логопед Олександра Багмут
 
Поширити