«КОРЕКТУРНА ПРОБА», як метод дослідження за Б. Бурбоном – це тест, результати якого допомагають оцінити рівень концентрації дитини, уважність, посидючість, здатність швидко виконувати письмові завдання, готовність до школи дітей 5-7 років.
 
💯Різноманітність коректурних проб дуже велика.
 
🧏‍♀️І я, здебільшого, використовую їх не як метод дослідження, а як метод коррекції та навчання.
✍️Коректурні проби від слова коригувати – і вони містять завдання на пошук, виправлення, коригування деякої інформації (цифри, букви, картинки, фігури і т.д.).
 
‼️Коректурні проби – це чудовий матеріал для розвитку:
✅️посидючості дітей,
✅️зорової уваги і пам’яті, ✅️відпрацювання вміння рахувати (кількість заданих предметів),
✅️розпізнавати букви,
✅️орієнтуватися у просторі (направо – наліво, вгору – вниз),
✅️у фігурах,
✅️кольорах.
 
🧏При роботі з коректурними пробами важливо навчити дитину переглядати інформацію зліва направо, від початку до кінця рядка (щоб діти вчилися впорядковувати, організовувати свою увагу).
 
🙅Після закінчення роботи потрібно її перевірити самостійно (ще раз з початку до кінця переглянути по рядах, при необхідності, виправити помилки).
 
☝️І тільки потім роботу перевіряє дорослий.
 
🤩Будьте креативними!
І результати вас здивують.
Логопед Олександра Багмут
 
Поширити