«КОРЕКТУРНА ПРОБА», як метод дослідження за Б. Бурбоном – це тест, результати якого допомагають оцінити рівень концентрації дитини, уважність, посидючість, здатність швидко виконувати письмові завдання, готовність до школи дітей 5-7 років.
 
 

Різноманітність коректурних проб дуже велика.
 
 
 

І я, здебільшого, використовую їх не як метод дослідження, а як метод коррекції та навчання.
 
 

Коректурні проби від слова коригувати – і вони містять завдання на пошук, виправлення, коригування деякої інформації (цифри, букви, картинки, фігури і т.д.).
 
 
 

Коректурні проби – це чудовий матеріал для розвитку:
 

посидючості дітей,
 

зорової уваги і пам’яті, 

відпрацювання вміння рахувати (кількість заданих предметів),
 

розпізнавати букви,
 

орієнтуватися у просторі (направо – наліво, вгору – вниз),
 

у фігурах,
 

кольорах.
 
 
 

При роботі з коректурними пробами важливо навчити дитину переглядати інформацію зліва направо, від початку до кінця рядка (щоб діти вчилися впорядковувати, організовувати свою увагу).
 
 
 

Після закінчення роботи потрібно її перевірити самостійно (ще раз з початку до кінця переглянути по рядах, при необхідності, виправити помилки).
 
 

І тільки потім роботу перевіряє дорослий.
 
 
 

Будьте креативними!
 
І результати вас здивують.
 
Логопед Олександра Багмут