З’ясувалося, що все більше дітей, які вступають у початкову школу, не можуть нормально спілкуватися зі своїми вчителями чи однолітками.
Про це йдеться в новому звіті Національної асоціації завучів (NAHT) та Фонду догляду за сім’єю та дітьми, згідно з яким 83 відсотки вчителів вважають, що занадто мало дітей було належним чином підготовлено батьками до початку школи.
Понад три чверті респондентів в опитуванні також заявили, що, на їхню думку, за останні п’ять років збільшилася кількість маленьких дітей з неадекватними комунікативними навичками. Це вказує на те, що втручання логопеда з раннього віку може бути корисним.
Автори звіту вважають, що збільшення залежності від технологій зіграло свою роль у зростанні кількості дітей з поганими мовленнєвими навичками, оскільки багато дітей віддають перевагу телевізору або грі на планшеті, а не іграм з більш традиційними іграшками.
Як наслідок, їхня уява, а також творчі та мовні навички не тренуються настільки, наскільки могли б, тому їм важко спілкуватися в школі. І якщо вони не отримають підтримки від логопедів, вони можуть відставати від своїх однокласників.
Джеймс Боуен, директор NAHT, прокоментував: «Ми всі скажемо, що життя стало швидшим і всі ми намагаємся провести більше часу з сім’єю. Найкращий спосіб допомогти дітям — це спілкуватися з ними, слухати їх, говорити з ними – це обов’язково.
«Хоча деякі технології чудові, вони не замінять розмову з батьками чи спільне сидіння та читання книги».
Це порада, яку логопеди можуть передати батькам своїх маленьких пацієнтів. Якщо це не усуне проблеми зі спілкуванням, тоді можна буде застосовувати подальші та більш інтенсивні варіанти терапії.