«КОРЕКТУРНА ПРОБА», як метод дослідження за Б. Бурбоном – це тест, результати якого допомагають оцінити рівень концентрації дитини, уважність, посидючість, здатність швидко виконувати письмові завдання, готовність до школи дітей 5-7 років.
Різноманітність коректурних проб дуже велика.
І я, здебільшого, використовую їх не як метод дослідження, а як метод коррекції та навчання.
Коректурні проби від слова коригувати – і вони містять завдання на пошук, виправлення, коригування деякої інформації (цифри, букви, картинки, фігури і т.д.).
Коректурні проби – це чудовий матеріал для розвитку:
посидючості дітей,
зорової уваги і пам’яті, відпрацювання вміння рахувати (кількість заданих предметів),
розпізнавати букви,
орієнтуватися у просторі (направо – наліво, вгору – вниз),
у фігурах,
кольорах.
При роботі з коректурними пробами важливо навчити дитину переглядати інформацію зліва направо, від початку до кінця рядка (щоб діти вчилися впорядковувати, організовувати свою увагу).
Після закінчення роботи потрібно її перевірити самостійно (ще раз з початку до кінця переглянути по рядах, при необхідності, виправити помилки).
І тільки потім роботу перевіряє дорослий.
Будьте креативними!
І результати вас здивують.
Логопед Олександра Багмут