Я дуже рада, що маю можливість допомагати дітям і робити внесок у їх розвиток. Це неймовірно важлива та цікава робота, яка приносить мені велике задоволення. Величезна радість за кожен крок, зроблений дітьми, дозволяє розширити горизонти та рухатися до нових цілей!
І тому я хочу наголосити на тому, що наше перше завдання – це НАВЧИТИ дитину вмінню пізнавати світ і розвиватися в ньому!
Тут ключове слово НАВЧИТИ!
Пігулки не вчать говорити.
АВА терапія не працює з діагнозом.
АВА терапія навчить дитину видам поведінки, які не формуються в неї через її особливості розвитку.
Дельфіни не вчать ходити на горщик.
Датчики до мозку не вчать просити предмет.
Бади не скоригують проблемну поведінку.
Тейпування не використовується як самостійний метод корекції.
Зондовий і логопедичний масаж не панацея, а допоміжний засіб перед постановкою звуків та покращення кровообігу, лімфообігу та іннервації артикуляційних та мімічних м’язів.
Виконання артикуляційних вправ, механічне повторення звуків, складів та слів без етапності роботи і долучення рухового аналізатора не дає гарного результату перед постановкою звуків, та на етапі автоматизації.
Тому дуже важливо розуміти, що саме грамотно організовані ЗАНЯТТЯ – це потужна стимуляція мозку.
Системні, вірно підібрані заняття ніколи не зашкодять дитині.
Тому, бажаю батькам знайти СВОЇХ спеціалістів, а спеціалістям – СВОЇХ клієнтів!
Логопед Олександра Багмут