Вчені в США розробляють новий підхід на основі додатків, який логопеди можуть використовувати, щоб допомогти дітям із серйозними проблемами спілкування.
Дослідники з Університету Центральної Флориди та Університету Нью-Мексико отримали грант на вивчення того, як мовна терапія в поєднанні з сучасними мобільними технологіями може допомогти дітям спілкуватися за допомогою програм, які вербалізують слова для користувача.
Вже існує ряд програм, які дозволяють користувачеві вибирати зображення в послідовному порядку, які представляють слова, які вони хочуть передати, перш ніж промовляти речення. Однак дітям із серйозними порушеннями мовлення ще потрібно навчитися використовувати таке програмне забезпечення як засіб спілкування.
Таким чином, команда вчених зараз вивчає, як діти з такими розладами, як синдром Дауна, церебральний параліч або дитяча апраксія мовлення, а також будь-які інші діти із проблемами в спілкуванні можуть отримати користь від цієї технології.
Мета полягає в тому, щоб створити перевірений підхід, за допомогою якого цю молодь можна було б навчити необхідними технологіями та інструкціями для ефективного спілкування, дозволяючи їм отримати ті самі освітні та соціальні можливості, що й їхні однолітки, і даючи їм можливість насолоджуватися кращою якістю життя.
Кеті Бінгер, доцент кафедри мовлення та слуху з Університету Нью-Мексико, сказала: «Коли діти не можуть використовувати своє мовлення для ефективного спілкування, вони часто розчаровуються і можуть закритися. Це може призвести до різного роду проблем, таких як соціальні проблеми та погане спілкування з членами сім’ї».