☝️Корекція – це найважливіша складова соціального, а саме освітнього впливу на розвиток дитини, яка має певні освітні труднощі.
 
☝️Будь-яка корекційна робота (і логопедична також) базується на системному підході до подолання цих труднощів.
 
????І на логопедичних заняттях, принцип системного підходу, передбачає необхідність врахування структури дефекту, визначення провідного порушення, співвідношення первинних і вторинних симптомів.
 
⁉️Дуже часто батьки дивуються: “Ми до вас привели дитину, щоб ви навчили її говорити, а ви вчите її стрибати, тримати рівновагу, стояти на балансирі, ловити та кидати м’ячі, працювати з руками! Як це пов’язано і яке має відношення до мовлення?”
 
????Так от. В корі головного мозку існує декілька зон які відповідають за мову та мовлення.
????Дві з них (зони Верніке та Брока) знаходяться у лівій півкулі мозку поруч із премоторною, моторною та сенсорною корою????.
☝️Якщо ці ділянки мозку недостатньо функціонують, то у дитини спостерігаються рухові розлади, моторна незграбність, і розвиток мови затримується.
 
????А мозок ???? – це такий складний горішок, який не реагує на помах чарівної палички.
☝️І щоб була хороша динаміка, мають сформуватися нові синапси в дисфункціональних ділянках мозку.
????А для цього необхідно систематично стимулювати ці ділянки за допомогою комплексу різноманітних методик. І це не протягом декількох занять, а до пів року. А деяким дітям потрібно і значно більше часу.
 
????Тому, не дивуйтесь, чому ж логопедичні заняття такі дивні.
 
Логопед Олександра Багмут
 
Поширити