????????Для того, щоб людина могла мислити та діяти, її мозок має постійно обробляти інформацію про стан тіла, а також про стан навколишнього середовища.
????????Ця інформація потрапляє у мозок за допомогою органів чуття (сенсорних систем).
????Далі, первинна обробка інформації здійснюється базальними гангліями, які передають моторним зонам кори інформацію, що необхідна для планування рухів.
????Задача мозку – поєднати та проаналізувати цю інформацію, відділяючи головне від другорядного.
 
❗️За це відповідає МОЗОЧОК.
 
????МОЗОЧОК – це диспетчер нашого мозку.
 
✔️Він пов’язаний зі всіма частинами нашого мозку✔️ та перероблює всю інформацію, яку отримує від органів чуття.✔️ На основі цієї інформації мозочок проводить корекцію рухів та поведінки.
????Мозочок розглядають як своєрідний комп’ютер, який отримує інформацію як від периферичних структур, так і від кіркових рухових центрів.
◼️Після обробки настільки великої за обсягом інформації мозочок
▪️посилає відповідні модулюючі команди до первинної рухової кори і рухових систем мозкового стовбура,
▪️а також регулює силу і ступінь рухів,
▪️бере участь в їх підготовці, програмуванні рухової кори і руховому навчанні.
❌️Дослідження, які проводилися в останні десятиліття виявили, що у більшості дітей з мовними і поведінковими проблемами функції мозочка і базальних гангліїв порушені.
 
‼️Функції мозочка та базальних гангліїв можна тренувати.
❗️І саме тренуванню мозочка допомагає МОЗОЧКОВА СТИМУЛЯЦІЯ.
✅️Мозочкова стимуляція – це спеціально розроблена програма фізичних тренувань, які спрямовані на покращення роботи мозкового стовбуру і самого мозочка.
????Інакше кажучи, це комплекс вправ, які застосовується під час лотогопедичних занять, з метою ????️покращення стану вестибулярної системи дитини, ????️координації рухів, ????️розвитку просторового орієнтування, ????️концентрації уваги та пам’яті ????️та в цілому стимуляції психомовленнєвого розвитку.
⁉️Заняття призначаються дітям з порушеннями ????️координації рухів, ????️порушеннями уваги, ????️гіперактивністю,????️ порушеннями аутистичного спектра, ????️порушеннями усного та писемного мовлення, ????️проблемами з опановування шкільними навичками.
 
????Отже, комплекс лікувально-профілактичних та реабілітаційних вправ, виконання яких припускає ця нейрокоригувальна система, дозволяє досягти таких успіхів:
 
⭕️розвинути відчуття рівноваги;
⭕️підвищити здатність до навчання;
⭕️розвинути самоконтроль;
⭕️нормалізувати поведінку;
⭕️активізувати мову та покращити її сприйняття;
⭕️підвищити концентрацію уваги;
⭕️стимулювати розвиток розумових здібностей;
⭕️відкоригувати навички письма та читання;
⭕️вирівняти емоційний стан;
⭕️покращити пізнавальні здібності;
⭕️удосконалювати рухові навички, зокрема погодженість дій, спритність та швидкість реакції;
⭕️натренувати пам’ять, включно зорову, образну, слухову, нюхову, дотикову, рухову та ін.
 
☝️Пам’ятайте, діяти, це завжди про результат.
 
Логопед Олександра Багмут
 
Поширити