Хтось працював і в літній період, але системні заняття зазвичай розпочинаються з вересня.
Логопедичні заняття не є винятком.
Вітаю всих учасників навчального процесу: і дітей , і батьків, і спеціалістів.
Хочу наголосити на тому, що, логопедичні заняття є ефективним засобом для поліпшення мовлення та комунікативних навичок і дітей, і дорослих, що впливає на соціальну адаптацію, емоційний стан та загальну психологічну стійкість.
Основні завдання логопеда полягають у:
виявленні та аналізі проблем з мовленням та комунікативними навичками,
розробці та реалізації індивідуальних планів корекції та розвитку мовлення,
навчанні спеціальним технікам та методикам для покращення мовленнєвих та комунікативних навичок,
а також співпраці з іншими фахівцями для забезпечення комплексної допомоги та підтримки клієнтів.
Планування корекційно-відновлювальної роботи вчителя-логопеда відбувається з урахуванням аналізу педагогічних,
медичних,
психологічних спостережень.
Тому логопед, за потреби, обов’язково будує свою роботу з урахуванням співпраці із різними спеціалістами:
психологами,
психіатром,
невропатологом,
стоматологом,
ортодонтом
та іншими.
Шановні батьки не нехтуйте рекомендаціями логопеда, що до звернень до певного спеціаліста.
Спеціалісти, не нехтуйте допомогою їнших спеціалістів, бо інколи лише особистих сил замало.