Ось і розпочався новий навчальний рік.
Хтось працював і в літній період, але системні заняття зазвичай розпочинаються з вересня.
Логопедичні заняття не є винятком.
Вітаю всих учасників навчального процесу: і дітей , і батьків, і спеціалістів.
Хочу наголосити на тому, що, логопедичні заняття є ефективним засобом для поліпшення мовлення та комунікативних навичок і дітей, і дорослих, що впливає на соціальну адаптацію, емоційний стан та загальну психологічну стійкість.
Основні завдання логопеда полягають у:
виявленні та аналізі проблем з мовленням та комунікативними навичками,
розробці та реалізації індивідуальних планів корекції та розвитку мовлення,
навчанні спеціальним технікам та методикам для покращення мовленнєвих та комунікативних навичок,
а також співпраці з іншими фахівцями для забезпечення комплексної допомоги та підтримки клієнтів.
Планування корекційно-відновлювальної роботи вчителя-логопеда відбувається з урахуванням аналізу педагогічних,
медичних,
психологічних спостережень.
Тому логопед, за потреби, обов’язково будує свою роботу з урахуванням співпраці із різними спеціалістами:
психологами,
психіатром,
невропатологом,
стоматологом,
ортодонтом
та іншими.
Шановні батьки не нехтуйте рекомендаціями логопеда, що до звернень до певного спеціаліста.
Спеціалісти, не нехтуйте допомогою їнших спеціалістів, бо інколи лише особистих сил замало.
Продуктивної всим співпраці!
Логопед Олександра Багмут