Запропонуйте дитині роздивитися картинки та розказати, де кошеня. На початкових етапах роботи, слід запитувати дитину «НА чому кошеня?», «ЗА чим кошеня?», «БІЛЯ чого кошеня?», «МІЖ чим кошеня?», «НАД чим кошеня?» тощо. Таким чином дитина засвоює прийменники та чує зразок їх правильного використання в мовленні. І лише потім , коли дитина засвоїть ці прийменники, пропонуйте питання «Де кошеня?». Також під час вивчення прийменників доцільно паралельно проводити практичну роботу з предметами, а не лише працювати за картинками, пропонуйте дитині завдання: «А тепер давай ми покладемо іграшку НА стіл, ЗА коробку, У сумку, БІЛЯ телевізора, МІЖ стільцями, ПІД столом».
Поширити