????‍????Готовність дитини до школи вимагає не лише досягнення певного віку (6,5 років).
????‍????Готовність до початку шкільного навчання визначається за кількома критеріями.
 
????‍????Зокрема:
✅️вміння спокійно сидіти певний час,
✅️фокусуватися на одному завданні,
✅️не відволікатися,
✅️контролювати рух очей,
✅️вміння тримати ручку чи олівець
✅️тощо.
 
????‍????Ці здібності пов’язані з розвитком та правильним формуванням
моторних навичок, контролем за становищем тіла.
????‍????Фізичний розвиток настільки ж важливий, як і інтелектуальний рівень розвитку дитини.
⁉️А можливо у дошкільному віці і трохи має перевагу.
????Для успішного оволодіння знаннями, дитині важливо у школі стежити за рядком, фокусувати увагу та вчасно регулювати себе.
❌️Відсутність таких навичок відбивається на поведінці дитини та на засвоєнні навчального матеріалу.
‼️Тому, основними критеріями готовності до шкільного навчання, не є вміння читати, рахувати та писати.
‼️Основним критерієм готовності дитини до школи є розвиток ДИНАМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ.
 
????Тобто усих видів ПРАКСИСУ:
????️Конструктивного: дитина має розуміння просторових співвідношень, застосовувати елементи будівельних конструкторів та малювати геометричні фігури.
????️Оромоторного: координації рухів м’язів, потрібних для вимовляння слів.
????️Психомоторного: дитина має виконувати задану послідовність рухів.
????️Ідеомоторного: дитина не має відчувати складності при виконанні однокрокових мотороних задач.
 
????Тому, хто веде діток до школи, або ще в певних роздумах, у вас є ще час звернутися за консультативною допомогою до спеціалістів.
 
 
Логопед Олександра Багмут
 
Поширити