Розроблено нову форму мовної терапії, яка, на думку дослідників, може бути високоефективною для покращення голосових здібностей дітей з легким аутизмом.

Техніка аудіо-моторного тренування (AMMT) була розроблена дослідниками з Гарвардського університету в США. Це працює, заохочуючи дітей декламувати слова співочим голосом, вистукуючи склади на барабанах.

Через п’ять тижнів було видно, що терапія збільшила кількість слів, вимовлених маловербальними аутистами, більше, ніж стандартна логопедична терапія. Результати дослідження опубліковані в Autism Research.

Методика працювала завдяки використанню техніки AMMT 27-ми пацієнтам у віці від трьох до десяти років п’ять днів на тиждень протягом п’ятитижневого періоду. На початку всі діти, які брали участь у дослідженні, говорили менше 20 слів і не могли говорити реченнями. Терапевти співали двоскладові слова, які дитина декламувала. Паралельно терапевт натискав на барабанну установку на високий або низький тон, заохочуючи дитину робити те ж саме.

Наприкінці дослідження діти вимовляли в середньому на 18% більше слів правильно, тоді як контрольна група, яка використовувала стандартну логопедію, засвідчила лише 1% покращення.

Крім того, лікарі сказали, що діти, які отримували АММТ, були більш розмовними після лікування. У розмові з журналом Spectrum Magazine Конні Касарі, професор розвитку людини та психології в Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі, яка не була пов’язана з дослідженням, зауважила: «Я думаю, що це дійсно цікавий підхід. Ми насправді не залучали моторну систему настільки, наскільки ми, мабуть, повинні».

Ключовим висновком дослідження було те, що його успіх не відрізнявся суттєво залежно від віку, статі або невербального IQ дитини. За даними Товариства аутизму, понад 700 000 людей у ​​Великобританії перебувають у спектрі, приблизно 1,1 відсотка всього населення. Однак природа симптомів і вплив, який вони мають на вимову та мовні здібності, істотно різняться.

Поширити