Нове дослідження показує, що маленькі діти досягають більших успіхів у навчанні, коли вдосконалюються їх мовні навички.

У дослідженні, проведеному в Університеті Йорка, було з’ясовано, чому діти з більш заможних і добре освічених сімей, як правило, краще навчаються в школі. Дослідники виявили, що діти з сімей з вищим соціально-економічним статусом мали кращі мовні здібності в дошкільному віці і що ці навички підвищили їх подальшу академічну успішність упродовж школи.

Дослідники переглянули дані майже 700 британських дітей. Здібності дітей до дошкільного віку перевірялися у віці чотирьох років, а їхні навчальні результати відстежувалися впродовж усієї школи до 16 років.

Розбіжності у мовних навичках дітей пояснюють приблизно 50% сімейного впливу на досягнення дітей у перший рік навчання. Цей розрив у досягненнях збільшувався протягом їхньої освіти, свідчить дослідження.

Провідний автор дослідження, професор Софі фон Штумм із Департаменту освіти, сказала: «Наші результати показують, що навчання дитини вдома у віці до п’яти років дуже важливо для її шансів на подальший успіх у навчанні. Діти з більш благополучного середовища перед початком школи краще знайомі з мовними моделями та мовними кодами, які використовуються у навчальних закладах і яких очікують вчителі.

Не всі діти починають життя однаково, але це дослідження підкреслює важливість занять, що покращують мовні навички, наприклад, читання казок перед сном та залучення дитини до розмов.

Заходи, спрямовані на покращення вербальних навичок, сприяють когнітивному, соціальному та емоційному розвитку, а також сприяють зміцненню зв’язків між батьками та дітьми».

Це перше велике дослідження, яке розглядає здібності дітей у ранньому віці та їх вплив на пізніші освітні досягнення.

Поширити